Цей Договір, в якому одна сторона Фізична особа – підприємець Гушилик Катерина Володимирівна, зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в установленому чинним законодавством порядку та який є платником єдиного податку (надалі – Виконавець), з одного боку, і будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі – Замовник), з іншого боку, далі разом — Сторони, а кожний окремо – Сторона, уклали даний Договір (далі — Договір), адресований необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією Виконавця, укласти з будь-яким Замовником Договір про надання освітніх послуг. При замовленні та оплаті Послуг Виконавця, Замовники приймають умови цього Договору про нижченаведене.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. 1.2. Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами. 1.3. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування. 1.4. Будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього договору публічної оферти: – факт реєстрації Замовника на Веб-сайті Виконавця та оформлення Замовлення Послуг Виконавця на веб-сайті Виконавця https://theteachers.in.ua ;– оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках Веб-сайту Виконавця https://theteachers.in.ua ; – письмове (в т. ч в електронній формі засобами електронної пошти) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти, зазначену на сайті https://theteachers.in.ua. 1.5. Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на Послуги та всіх додатків, які є невід'ємними частинами Договору. 1.6. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір, а також не вправі користуватися Послугами за цим Договором.
2. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ «Договір публічної оферти» – публічний договір, зразок якого розміщений на Веб-сайті https://theteachers.in.ua . «Акцепт» – надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. «Послуги» – Послуга або декілька Послуг у сфері освіти (а саме – послуги з надання освітньої інформації Замовнику), які надаються Виконавцем, та зазначені Виконавцем у відповідному розділі Веб-сайту Виконавця https://theteachers.in.ua . «Замовник» – будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа-підприємець, що відвідала Веб-сайт https://theteachers.in.ua та акцептувала даний Договір. «Виконавець» – суб'єкт господарювання, фізична особа – підприємець, що надає послуги у сфері інформатизації та реквізити якого зазначено у розділі 12 даного Договору. «Замовлення» – належно оформлена заявка Замовника на отримання Послуг, що адресується Виконавцю.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 3.1. Виконавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Замовнику Послуги у сфері освіти (а саме – послуги з доставки даних від інших хмарних сервісів Замовнику), а Замовник зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, прийняти та оплатити замовлені Послуги. 3.2. Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману. 3.3. Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у сфері інформатизації, у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ 4.1. Виконавець зобов'язаний: • виконувати умови даного Договору; • надати Замовнику Послуги належної якості; • об'єктивно інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на Веб-сайті https://theteachers.in.ua . 4.2. Виконавець має право: • в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору (Примітка); • інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору (Примітка).
ПРИМІТКАНАВЧАННЯ В ГРУПАХ ДЛЯ ДОРОСЛИХ1. Якщо викладач, заявлений у період набору, з якихось причин не зможе вести курс, ми підберемо іншого фахівця з відповідною кваліфікацією.2. Студенти навчаються в групах від 4 до 8 осіб. У разі, якщо в групі залишається менше 3 студентів, центр має право розформувати групу. Усім учасникам такої групи будуть запропоновані альтернативні варіанти навчання. Якщо в групі залишається 2 особи, група переходить на формат парного навчання і тривалість заняття скорочується до 1 години замість 1.5 години без додаткової доплати (зі збереженням об'єму навчального матеріалу та тем для опрацювання).3. Центр має право замінити заявленого викладача в разі його хвороби або вимушеної відсутності. У разі, якщо заміна викладача неможлива, заняття відміняється. Такі заняття відпрацьовуються згідно з графіком групи або в інший, погоджений групою та викладачем день.4. Оплата за навчальний курс можлива двома способами: помісячно та одним платежем. У випадку помісячної оплати розрахунок за навчальний місяць здійснюється протягом останніх 5-ти (п'яти) календарних днів попереднього місяця. Якщо студент розраховується одним платежем за цілий курс, така оплата проводиться не менш ніж за 7-м (сім) календарних днів до початку навчального процесу. 5. У випадку приєднання студента до групи, яка розпочала навчальний процес, перерахунок здійснюється з огляду на вартість 1-го (одного) заняття (375 грн/1.5 год).6. У разі відсутності Учня на груповому занятті в будь-якому випадку таке заняття зараховується як пройдене (без можливості відміни чи перенесення), а передані в його оплату кошти поверненню не підлягають.7. Ми будемо змушені відмовити в наданні послуг, якщо студент порушує правила навчання в групі; систематично пропускає заняття та не виходить на зв’язок із нами; не вносить оплату за навчання у встановлені терміни; поводить себе некоректно або образливо щодо співробітників центру або інших учасників групи.8. Повернення сплачених коштів у повному обсязі, з вирахуванням оплати відвіданих занять, здійснюється на вимогу Замовника за умови, якщо від початку навчання Замовника минуло не більше 7 (семи) календарних днів.9. У випадку, коли студент не може продовжувати навчання на курсах англійської мови, необхідно попередити про це адміністративний офіс. З моменту отримання повідомлення студента центром розраховується залишок суми за невідвідані заняття. Студент має право використати цю суму впродовж 3-х місяців із дати припиненняна навчання за будь-якою з програм мовного центру The Teachers.10. Доступ до навчальної платформи надається усім студентам групової форми навчання та зберігається протягом тижня після проведення останнього заняття за рівнем. У разі переходу на наступний рівень за запитом студента доступ до завдань попереднього рівня може залишатись відкритим протягом навчання у школі.
ПРАВИЛА ПАРНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ1. Якщо викладач, заявлений у період набору, з якихось причин не зможе вести курс, ми підберемо іншого фахівця з відповідною кваліфікацією.2. Студенти навчаються в парі з двох осіб. При записі студенти можуть сформувати пару самостійно або ж надати це право центру. Підбір партнера по навчанню за рівнем та графіком здійснюєтья протягом 3-х (трьох) календарних тижнів з моменту повної оплати.3. Центр має право замінити заявленого викладача в разі його хвороби або вимушеної відсутності. У разі, якщо заміна викладача неможлива, заняття відміняється. Такі заняття відпрацьовуються згідно з графіком пари або в інший, погоджений парою та викладачем день.4. У разі відсутності Учня на парному занятті в будь-якому випадку таке заняття зараховується як пройдене (без можливості відміни чи перенесення), а передані в його оплату кошти поверненню не підлягають. Якщо навчання проходить онлайн, пропущене заняття підлягає запису та студент отримує можливість переглянути матеріал (запис діє протягом 7-ми (семи) днів з моменту створення посилання).Переніс з метою відпрацювання заняття можливий за умов, якщо один зі студентів попередив адміністрацію не менш ніж за 24-ри (двадцять чотири) години до початку заняття, а також якщо інший студент в парі погодив переніс та зможе приєднатись у заявлений час. В інакшому випадку таке заняття переносу не підлягає.5. Ми будемо змушені відмовити в наданні послуг, якщо студент порушує правила навчання в парі; систематично пропускає заняття та не виходить на зв’язок із нами; не вносить оплату за навчання у встановлені терміни; поводить себе некоректно або образливо щодо співробітників центру або інших учасників групи.6. Повернення сплачених коштів у повному обсязі, з вирахуванням оплати відвіданих занять, здійснюється на вимогу Замовника за умови, якщо від початку навчання Замовника минуло не більше 7 (семи) календарних днів. В іншому випадку оплата поверненню не підлягає.7. Доступ до навчальної платформи надається усім студентам парної форми навчання та зберігається протягом тижня після проведення останнього заняття за рівнем. У разі переходу на наступний рівень за запитом студента доступ до завдань попереднього рівня може залишатись відкритим протягом навчання у школі.
ПРАВИЛА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ 1. Оплата занять здійснюється перед стартом занять. Вартість індивідуальних занять проводиться у розрахунку відповідно до вартості 1-го (одного) індивідуального заняття. Такі заняття сплачуються блоками по 4, 8 та більше занять. В разі оплати 8 занять студент повинен відвідати зазначену кількість *протягом 30 днів з моменту оплати*, в інакшому випадку оплачені заняття списуються та не підлягають відпрацюванню. В разі оплати 20 занять студент отримує знижку -3% та *повинен відвідати зазначену кількість протягом 80 днів з моменту оплати.* В разі оплати 40 занять студент отримує знижку -7% та повинен відвідати зазначену кількість протягом 150 днів з моменту оплати. У випадку оплати занять позаняттійно - така оплата має вноситись заздалегідь (не пізніше ніж за 1 день до уроку). 2. Повернення сплачених коштів у повному обсязі в індивідуальному форматі навчання, з вирахуванням оплати відвіданих занять, здійснюється на вимогу Замовника за умови, якщо від початку навчання Замовника минуло не більше 7 (семи) календарних днів. В іншому випадку оплата може бути замороженою з умовою відпрацювання до 3-х календарних місяців від призупинки занять. 3. У випадку настання обставин, що перешкоджають перебуванню Учня на індивідуальному занятті, необхідно попередити Адміністрацію про свою відсутність не пізніше *ніж за 5 годин до початку заняття.* Якщо заняття повинно відбутись в першій половині дня з 9:00 по 14:00, попередити потрібно до 19:30 попереднього дня. У суботу та неділю потрібно попередити в робочі години адміністрації, тобто з 9:00 по 14:30. 4. У разі постійного перенесення та скасування занять зі сторони студента навчальний центр має право змінити фіксований графік на інші дні та години та/або змінити викладача за потреби. 5.У разі відсутності попередження будь-яким прийнятним для Адміністрації способом, таке заняття вважається проведеним, а кошти, внесені в його оплату, не підлягають поверненню. 6.У разі неможливості надання з Нашої сторони вказаних послуг, Ми повідомимо Вас будь-яким зручним для обох Сторін способом.
ПРАВИЛА ГРУПОВОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ1. Оплата групових занять дитячих та підліткових груп проводиться за сталою помісячною вартістю в залежності від кількості занять на календарний місяць вказаною в примітці. Оплата послуг здійснюється шляхом передання повної передоплати протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту ознайомлення та погодження з довідковою інформацією про надання репетиторських (освітніх) послуг із вивчення іноземних мов та перед початком фактичних занять. Надалі групові заняття оплачуються протягом 5 (п’яти) останніх календарних днів попереднього місяця (дитячі та підліткові заняття). 2. Студенти навчаються в групах від 4 до 8 осіб. У разі, якщо в групі залишається менше 3 студентів, центр має право розформувати групу. Усім учасникам такої групи будуть запропоновані альтернативні варіанти навчання. 3. Центр має право замінити заявленого викладача в разі його хвороби або вимушеної відсутності. У разі, якщо заміна викладача неможлива, заняття відміняється та згодом відпрацьовуються згідно з графіком групи або в інший, погоджений групою та викладачем день.4. У разі відсутності Учня на груповому занятті в будь-якому випадку таке заняття зараховується як пройдене (без можливості відміни чи перенесення), а передані в його оплату кошти поверненню не підлягають. У випадку пропуску 2-х та більше групових занять через хворобу та за наявністю довідки студент має право відпрацювати пропущений матеріал на 1-му (одному) додатковому індивідуальному занятті з викладачем тривалістю 55-ть (п'ятдесят п'ять) хв протягом 1-го тижня з моменту одужання та повернення до навчання.* 5. Ми будемо змушені відмовити в наданні послуг, якщо студент порушує правила навчання в групі; систематично пропускає заняття та не виходить на зв’язок із нами; не вносить оплату за навчання у встановлені терміни; поводить себе некоректно або образливо щодо співробітників центру або інших учасників групи.6. Повернення сплачених коштів у повному обсязі, з вирахуванням оплати відвіданих занять, здійснюється на вимогу Замовника за умови, якщо від початку навчання Замовника минуло не більше 7 (семи) календарних днів. *В інакшому випадку кошти зберігаються на балансі студента протягом 3-х (трьох) календарних місяців з моменту повідомлення про припинення навчання/паузу з можливістю відпрацювання в будь-якому зручному навчальному форматі школи або повернення до навчання. Після проходження 3-х (трьох) календарних місяців з моменту повідомлення про припинення навчання/паузу кошти згорають з балансу та відпрацювання є не можливим.*7. У разі неможливості надання з Нашої сторони вказаних послуг, Ми повідомимо Вас будь-яким зручним для обох Сторін способом.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА 5.1. Замовник зобов'язаний: своєчасно оплатити і отримати Замовлення на умовах цього Договору;ознайомитись з інформацією про Послуги, яка розміщена на сайті Виконавця.5.2. Замовник має право: • оформити Замовлення Послуг, зазначених на відповідній сторінці Веб-сайту https://theteachers.in.ua ; • вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору; • інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
6. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ 6.1. Замовник самостійно оформлює Замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту за допомогою платіжної системи натисканням кнопки "ПРИДБАТИ" на Веб-сайті https://theteachers.in.ua . 6.2. Термін обробки Виконавцем Замовлення — до 3-х (трьох) робочих днів з моменту його оформлення.
7. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ 7.1. Ціна кожної окремої Послуги визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту https://theteachers.in.ua . Ціна Договору (вартість Замовлення) визначається шляхом додавання цін всіх обраних Замовником Послуг. 7.2. Замовник оплачує Послуги Виконавця на підставі цього Договору в Національній валюті України – гривні. Сторони погоджуються, що еквівалентна вартість Послуг, визначена на відповідній сторінці Веб-сайту https://theteachers.in.ua в доларах США, сплачується Замовником в гривнях у відповідності до офіційного курсу гривні до курсу долара США, встановленого Національним банком України на день виставлення відповідного рахунку за Послуги Виконавцем. 7.3. Оплата Послуг здійснюється за допомогою платіжної системи WayForPay, яка вказані на Веб-сайті Виконавця https://theteachers.in.ua . 7.4. Моментом оплати Послуг вважається час зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 7.5. Оплата за Послуги здійснюється Замовником протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту укладення Сторонами Договору та виставлення відповідного рахунку Виконавцем. Рахунок (інвойс), складений Виконавцем, є дійсним протягом трьох банківських днів. 7.6. Замовник самостійно та за свій рахунок сплачує вартість послуг третіх осіб, якщо це необхідно для отримання Послуг Виконавця за цим Договором (наприклад, послуги доступу до мережі Інтернет та інші).
8. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ 8.1 Правила надання та отримання Послуг зазначені на відповідній сторінці Веб-сайту https://theteachers.in.ua та є додатками (невід'ємними частинами) даного Договору. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Послуг, Замовник може з'ясувати у Виконавця за контактними даними, зазначеними в розділі 12 даного Договору Реквізити Виконавця. 8.2. Факт отримання Послуг Замовником - фізичною особою підтверджується оплатою таким Замовником Послуг Виконавця. 8.3. Факт отримання Послуг Замовником - юридичною особою підтверджується Актом приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), що підписується Сторонами (або підписується Виконавцем в односторонньому порядку у випадках, передбачених даним Договором).
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором, сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. 9.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. 9.3. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства. 9.4. Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Замовнику за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме – настання обставин, які виникли з вини чи необережності Замовника та / або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин).
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ 10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок форс-мажорних обставин. 10.2. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов'язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін. 10.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ 11.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов. 11.2. Одностороння зміна умов укладеного Договору Замовником чи відмова виконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором. Жодна зі Сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов'язки третім особам без згоди на це другої Сторони. 11.3. Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (група 2) за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України. 11.4. Інформація, що надається Замовником є конфіденційною. Інформація про Замовника використовується виключно в цілях виконання його Замовлення. 11.5. Власним акцептуванням Договору Замовник добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі, використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі отримання інформації про замовлення та обробки інформації про нього, надсилання телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Веб-сайту https://theteachers.in.ua. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність Веб-сайту https://theteachers.in.ua , Замовник має право звернутися до Виконавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів та надіславши її на поштову або електронну адресу Виконавця. 11.6. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення. Замовник несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні Замовлення інформації. 11.7. Замовнику надається право на використання Послуг Виконавця виключно у своїй внутрішній діяльності без права їх відчуження або передачі на користь третіх осіб. 11.8. Сторони зобов'язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством. 1 1.9. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами. Сторони погодили, що термін дії цього Договору не може становити менше 3 (трьох) календарних місяців. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування. 11.10. Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови даного Договору та додатків до нього, які є його невід'ємними частинами. Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього публічного Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Веб-сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором, є дійсною.
12. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ Фізична особа-підприємець Гушилик Катерина Володимирівна ЄДРПОУ 3604309069 Р/р: UA683563340000026000500704514 в Ф ЧО АТ Ощадбанк м. Чернівці Тел. +380994741733 e-mail: moc.liamg%40aksnyhcaid.enirehtak